محسن بیرانوند: فرماندار شهرستان هفتکل

فرماندار هفتکل از برگزاری «همایش زن و رسانه و فضای مجازی» و همچنین نشست علمی تخصصی با موضوع « حجاب در حریم خانواده » خبر داد.



محسن بیرانوند، سرپرست فرمانداری هفتکل در گفت و گو با خبرگزاری هفتکل ندا با اشاره به تأثیر فراوان رسانه و فضای مجازی بر جوانان و خصوصاً دختران در جامعه بیان داشت: در وضعیتی هستیم که فضای مجازی و رسانه ها خارجی به شکلی است که ما اگر در پنج مقطع دچار موج فرهنگی شویم، موج پنجم ما موج رسانه ها و تبلیغات است و این موج تأثیر زیادی گذاشته است.



وی ادامه داد: نقش خانواده در کنترول فرزندان کمتر شده است و موج رسانه ای و فضای مجازی و ماهواره ای تأثیر بیشتری در این موضع پیدا کرده است.



ایشان افزود: گاهی مواقع حتی مدل لباس پوشیدن و یا مدل موها هم از تأثیرات همین ماهواره ها در جوانان دیده می شود.



وی تصریح کرد: ما باید در مقابل این تهدید و این موج برنامه داشته باشیم و اگر بی برنامه به جلو برویم قطعاً این موج تأثیر بیشتری خواهد گذاشت و شاید از دست ما هم خارج شود و من احساس می کنیم الان هم دیر دست به کار شدیم اما باید بیشتر کار کنیم تا بخشی از کمکاری های گذشته را جبران کنیم.



سرپرست فرمانداری هفتکل گفت: اگر توجه داشته باشیم، حساسیت این موضوع را در سخنان رهبر معظم انقلاب می بینیم و ایشان فرمودند در مسائل فرهنگی نگرانی دارم و بخش مهمی از نگرانی های رهبر به کمکاری های ما برمی گردد.



بیرانوند اظهار کرد: کمکاری های قبلی باعث شده تا رسانه ها منفی تأثیر خودشان را بیشتر بر روی جوانان و زنان جامعه امروزی ما بگذارند.



وی با اشاره به تأثیرات منفی رسانه های خارجی گفت: یکی از راه های جلوگیری از این تحدید، تقویت فرهنگ ایرانی و انقلابی است و باید مردم را به برنامه های فرهنگی و ایرانی دعوت کنیم.



ایشان در پایان اعلام داشت: به همین دلیل در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) همایشی با موضوع «زن و رسانه و فضای مجازی» و همچنین نشست علمی تخصصی با موضوع « حجاب در حریم خانواده » را در مورخ 31 فروردین ماه جاری برگزار و دیدار بانوان هفتکلی با نماینده ولی فقیه در شهرستان از مهمترین برنامه های این روز می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:, | 18:27 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |